Náš servisný tím
- Poznajú nás
- Poprední odborníci v ichoblasti pôsobenia
- Nahlasovanie dostupné 24 hodín denne, 7 dní v týždni
- Konzistentnosť po celých Spojených štátoch
5-hviezdičkový program prieskumu
- Hodnotenie a sledovanie Diversey programu a Diverseyšpecialistavo vašich lokalitách
- 2 jednoduché otázkyna základe 5-hviezdičkového hodnotenia
- Lokality dostanú okamžité správy
Ako zabezpečíme skvelý zážitok zákazníkov?
Skóre služieb aktívne monitorované Diversey vedúcimi služieb. Vypracované plány neustáleho zlepšovania na splnenie cieľov Všetky Diversey tímy služieb starostlivosti dostávajú plat a zameriavajú sa na kvalitu služieb.
- Prispôsobené tak,aby vyhovovali vašim potrebám
- Registrácia servisných návštev v iMAP, jednoduchá a nepretržitá dostupnosť na internete
- Nahlasovanie služieb na základe výnimiek, ale s jasnými opatreniami na zlepšenie a podávanie správ v lokalite klienta
- Návštevy na účely poskytovania služieb a zistenia skontrolované miestnym manažmentom a podpísané.
- Nahraný prehľad sa automaticky distribuuje všetkým zodpovedným stranám.
Zaplaťte sa zo, čo potrebujete a chcete
- Naše služby prispôsobujeme vašim potrebám.
- Diverseyservisný tím riadia iba služby. Nebudeme kombinovať, ale zameriame sa na dodržiavaniedohodnutých programov, implementáciudohodnutých riešení a školenia.
- Pokrývame:
- Rutinné servisné hovory
- Tiesňové volania
- Audity bezpečnosti potravín
Je to všetko o ľuďoch
Školiace, inštruktážne a podporné materiály
- Prispôsobené prevádzkové príručky (SOP)
- Počiatočné školenia a vzdelávanie
- Školenia zamerané na prácu počas servisných návštev
- Podporné materiály a nástenné mapy
E-vzdelávanie: The Diversey Learning Academy
- V niekoľkých jazykoch dostupní 24 hodín denne, 7 dní v týždni
- Prispôsobené školenie pre vaše potreby a potreby vašich zamestnancov
- Prispôsobené prehľady a monitorovanie schopností a potrieb zamestnancov