Dokonalosť služieb
Kryjeme vás

Thumbnail Thumbnail

Náš servisný tím

  • Poznajú nás
  • Poprední odborníci v ichoblasti pôsobenia
  • Nahlasovanie dostupné 24 hodín denne, 7 dní v týždni
  • Konzistentnosť po celých Spojených štátoch

 

5-hviezdičkový program prieskumu

  • Hodnotenie a sledovanie Diversey programu a Diverseyšpecialistavo vašich lokalitách
  • 2 jednoduché otázkyna základe 5-hviezdičkového hodnotenia
  • Lokality dostanú okamžité správy

 

Ako zabezpečíme skvelý zážitok zákazníkov?

Skóre služieb aktívne monitorované Diversey vedúcimi služieb. Vypracované plány neustáleho zlepšovania na splnenie cieľov Všetky Diversey tímy služieb starostlivosti dostávajú plat a zameriavajú sa na kvalitu služieb.

  • Prispôsobené tak,aby vyhovovali vašim potrebám
  • Registrácia servisných návštev v iMAP, jednoduchá a nepretržitá dostupnosť na internete
  • Nahlasovanie služieb na základe výnimiek, ale s jasnými opatreniami na zlepšenie a podávanie správ v lokalite klienta
  • Návštevy na účely poskytovania služieb a zistenia skontrolované miestnym manažmentom a podpísané.
  • Nahraný prehľad sa automaticky distribuuje všetkým zodpovedným stranám.

 

Zaplaťte sa zo, čo potrebujete a chcete

  • Naše služby prispôsobujeme vašim potrebám.
  • Diverseyservisný tím  riadia iba služby. Nebudeme kombinovať, ale zameriame sa na dodržiavaniedohodnutých programov, implementáciudohodnutých riešení a školenia.
  • Pokrývame:
    • Rutinné servisné hovory
    • Tiesňové volania
    • Audity bezpečnosti potravín

 

Je to všetko o ľuďoch

Školiace, inštruktážne a podporné materiály

  • Prispôsobené prevádzkové príručky (SOP)
  • Počiatočné školenia a vzdelávanie
  • Školenia zamerané na prácu počas servisných návštev
  • Podporné materiály a nástenné mapy

 

E-vzdelávanie: The Diversey Learning Academy

  • V niekoľkých jazykoch dostupní 24 hodín denne, 7 dní v týždni
  • Prispôsobené školenie pre vaše potreby a potreby  vašich zamestnancov
  • Prispôsobené prehľady a monitorovanie schopností a potrieb zamestnancov